راهنمای خرید از وب‌سایت سرای مرکزی
ما درسرای مرکزی تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم تا تجربه خریدی لذت بخش را برای شما فراهم آوریم و راه‌های متنوعی را در اختیار شما عزیزان قرارداده‌ایم تا به آسان‌ترین روش محصولات مورد نظرتان را با هم مقایسه و در نهایت انتخابی آگاهانه و شایسته داشته باشید. در ادامه قدم‌به‌قدم به شما در رسیدن به این هدف کمک خواهیم کرد.

انتخاب و یافتن محصول مورد نظر
ما تمام سعی خود را کرده‌ایم تا برای همه سلیقه‌ها محصولاتی مناسب و درخور فراهم آوریم؛ به همین دلیل، با ورود به سایت سرای مرکزی شما با تنوع و تعداد بسیار بالایی از کالاها مواجه می‌شوید؛ اما نگران نباشید، اگر برند یا کالای خاصی را برای خرید در نظر دارید، از راه‌های زیر می‌توانید محصول مورد نظر خود را بیابید:

خرید موبایل، تبلت، ساعت هوشمند و انواع هدست و هدفون در فروشگاه آنلاین جی جی مو
1. استفاده از نوار جست‌وجو
اگر کالای مشخصی را در نظر دارید می‌توانید با نوشتن نام آن کالا یا بخشی از آن در نوار جستجو، که یک علامت ذره‌بین دارد، محصول مورد نظر و انواع آن را مشاهده نمایید.

2. استفاده از دسته‌بندی کالا ها
با استفاده از منوی سایت، شما به راحتی می‌توانید نوع کالا و یا برند مورد نظر خود را بیابید. با کلیک کردن روی هر دسته‌بندی به صفحه‌ای منتقل خواهید شد که تمام محصولات آن دسته‌بندی را در بر گرفته و به شما امکان محدود کردن نمایش کالاها بر اساس رنگ، حافظه، پرفروش‌ترین‌ها، بازه قیمتی و موارد بسیار دیگر را می‌دهد، تا هرچه آسان‌تر کالای مورد نیازتان را پیدا کنید. همچنین در این صفحه امکان برسی محصولات بر اساس جدیدترین و محبوب‌ترین آن‌ها نیز فراهم شده تا از آخرین تکنولوژی‌ها و خوش‌نام‌ترین آن‌ها میان مردم مطلع شوید.

اضافه کردن محصول به سبد خرید و نهایی کردن خرید
پس از انتخاب کالایی که تصمیم نهایی برای خرید آن دارید، با کلیک کردن بر روی گزینه اضافه به سبد خرید، آن کالا برای شما درنظر گرفته می‌‏شود. و اگر قصد خرید کالاهای بیشتری را دارید، کافی‌ست به جستجوی خود ادامه دهید؛ در غیر این صورت با کلیک بر گزینه مشاهده سبد خرید می‌توانید سفارش‌های در حال پردازش خود را مشاهده و نهایی کنید. پس از آنکه تصمیم خود را گرفتید باید سفارش خود را طی چهار مرحله نهایی کنید:

اضافه کردن محصول به سبد
1. ورود به حساب کاربری
اگر شما قبل از وارد شدن به حساب کاربری خود کالاهای مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه کردید، برای ادامه باید با استفاده از شماره موبایل خود وارد حساب کاربری‌تان شوید و اگر برای اولین بار است که از ما خرید می‌کنید و تا به حال حساب کاربری نداشته‌اید، با وارد کردن مشخصات اصلی خود در عرض چند ثانیه می‌توانید یک حساب بسازید.

2. وارد کردن اطلاعات ارسال
پس از افزودن محصولات به سبدخرید و وارد شدن به حساب کابری، به صورت اتوماتیک وارد صفحه صورت‌حساب خواهید شد. در این برگه شما باید اطلاعاتی چون نام، نام خانوادگی، آدرس، کد پستی و کد ملی خود را با دقت وارد کنید چرا که در صورت خطا به مرحله بعد منتقل نخواهید شد. در مرحله بعد، پس از انتخاب استان و شهر خود، در سمت چپ گزینه‌های موجود برای ارسال مرسوله و هزینه هر کدام از روش‌ها را مشاهده خواهید کرد؛ برای اطلاع دقیق‌تر از روش‌های ارسال و شرایط هرکدام به شما پیشنهاد می‌کنیم صفحه روش‌های ارسال را با دقت مطالعه نمایید تا خریدی مطمئن را تجربه کنید.

3. پرداخت صورت حساب
در این بخش، با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی و پرداخت صورت‌حساب، سفارش شما نهایی شده و به حالت پردازش در می‌آید تا آماده تحویل دادن به شما شود. همچنین در صورتی که ساکن شهر دلیجان هستید، سرای مرکزی برای رفاه حال شما عزیزان امکان خرید اینترنتی با پرداخت حضوری را نیز مهیا کرده است. برای این منظور، پس از انتخاب محصول مورد نظر خود در هنگام ثبت سفارش، با فعال کردن بخش تحویل حضوری در شهر دلیجان گزینه “پرداخت درب منزل” را انتخاب نمایید. در این صورت، شما می‌توانید یک ساعت پس از ثبت سفارش با مراجعه حضوری به دفترسرای مرکزی و پرداخت هزینه، کالای خود را تحویل بگیرید. توجه داشته باشید، تنها تا ساعت 16 روزهای شنبه تا چهارشنبه و 12 روز پنجشنبه امکان ثبت سفارش به این روش را دارید.
لازم به ذکر است، تنها 16 ساعت پس از ثبت سفارش، فرصت دارید در بازه زمانی شنبه تا چهارشنبه، ساعت 10:30- 18:00 و پنجشنبه‌ها ساعت 10:00-13:00 به دفتر جی‌جی‌مو مراجعه کنید. بدیهی‌ست پس از پایان مهلت 16 ساعته، سفارش شما به صورت خودکار لغو خواهد شد. توجه داشته باشید، در هنگام تحویل کالا مشخصات درج شده در فاکتور و کارت ملی تحویل گیرنده و کارت بانکی پرداخت کننده باید با هم همخوانی داشته باشند؛ در غیر این صورت از تحویل کالای خریداری شده، معذور خواهیم بود.
در این میان، اگر هرگونه سوال یا مشکلی داشتید می‌توانید به صفحه سوالات متداول مراجعه نموده و یا با پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید.

4. ذخیره اطلاعات پرداخت
پس از پرداخت شما با پیام “سفارش شما با موفقیت ثبت شد” مواجه می‌شوید. به این نکته توجه داشته باشید “کد سفارش” که به شما نمایش داده می‌شود، برای دریافت حضوری کالا، پیگیری تلفنی و آنلاین ضروری است؛ بنابراین حتماً آن را یک جای مطمئن ذخیره نمایید.

سرای مرکزی قدم به قدم، در رقم زدن تجربه خریدی آسان و به یاد ماندنی همراه شماست.

با خرید از فروشگاه سرای مرکزی سرعت خرید را تجربه کنید 🙂

پیک موتوری

این روش دریافت کالا تنها برای شهر دلیجان فعال می‌باشد. در شیوه ارسال با پیک موتوری، سفارش‌هایی که در روزهای شنبه تا چهارشنبه، تا ساعت 15:00 و در روزهای پنجشنبه تا ساعت 12:00 ثبت شده‌باشند، در همان روز ارسال می‌گردد و به دست شما می‌رسد.

همچنین برای کالاهای سنگین مانند تلویزیون یا لوازم آشپزخانه، این گزینه فعال بوده و کالای خریداری شده به نزدیک‌ترین باربری ارسال می‌شود، در این صورت، هزینه باربری به صورت پس‌کرایه بوده و پس از تحویل کالا، از خریدار دریافت می‌گردد.

ارسال با پست

سفارش‌هایی که تا ساعت 12:00 روزهای شنبه تا چهارشنبه و پنجشنبه‌ها تا ساعت 11:00 ثبت شوند، همان روز به اداره پست تحویل داده می‌شوند. اما سفارش‌هایی که بعد از ساعت 11:00 و یا روزهای جمعه و تعطیلات‌رسمی ثبت شوند، در اولین روز کاریِ بعد، به اداره پست تحویل داده خواهند شد.

– جهت تحویل کالا، ارائه کارت‌شناسایی معتبر مانند کارت ملی الزامی‌ست.

– حتماً در همان لحظه تحویل کالا، تعداد اقلام سفارش را با فاکتور خرید تطبیق دهید.

– تحویل گرفتن کالا توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود؛ بنابراین، برای سرعت و سهولت رسیدگی به درخواست‌ مشتریان در زمینه آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی کالا، اکیداً توصیه می‌شود سلامت فیزیکی و ظاهری کالاها و بسته بندی را درحضور همکاران تحویل سفارش چک نموده و در صورت وجود هرگونه مشکلی، از تحویل گرفتن آن خودداری نمایید.

– تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی‌نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.

برای سفارش‌های خارج ازدلیجان، پست پیشتاز در نظر گرفته شده است. پس از پردازش سفارش و تحویل به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری است.

شما می‌توانید مرسوله پستی خود را از طریق سایت اداره پست پیگیری نمایید.

* همچنین در روش ارسال با پست، کد رهگیری بسته شما 24 ساعت پس از ارسال، از پشتیبانی سایت قابل استعلام می‌باشد.

توجه داشته باشید، امکان تغییر شیوه ارسال پس از ثبت نهایی وجود ندارد و در صورت لزوم، باید ابطال سفارش و خرید مجدد انجام شود

قوانین و شرایط فروشگاه سرای مرکزی

 

–سرای مرکزی با تاکید بر احترامی که برای مشتریان قائل است،تمامی مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول را بر عهده میگیرد.

– فاکتور کالاهایی که توسط سایت سرای مرکزی عرضه می‌شود، در صورت درخواست خریدار توسط فروشنده ارسال می‌شود. زمان ثبت سفارش در سایت سرای مرکزی، بصورت 24 ساعته و تمام طول هفته می باشد.

_تمامی اطلاعات دریافتی کاربر توسط سرای مرکزی،محفوظ و به هیچ عنوان از آن سواستفاده نخواهد شد و در اخنیار شخص یا سازمان ثالثی قرار نخواهد گرفت 

ثبت سفارش

در صورت ثبت سفارش و اتمام موجودی یک محصول،امکان لغو سفارش و استرداد وجه دریافتی برای سرای مرکزی محفوظ می باشد.

 

پر کردن صحیح موارد ثبت نام و آدرس و کد پستی گیرنده الزامی است زیرا در صورت عدم درج صحیح مشخصات و آدرس،پیگیری سفارشات با مشکل مواجه خواهد شد.

 

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله خود را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید:

 

  http://tracking.post.ir  

 

نحوه ارسال سفارشات

هر سفارش پس از ثبت و پردازش  طی 24 تا 48 ساعت کاری تحویل ادره پست میشود ، و در نهایت طی 3تا 5 روز کاری  به دست مشتری میرسد.

روش پرداخت

پرداخت اینترنتی به چه صورت است؟

کاربران عزیز سایت سرای مرکزی می‌توانند مبلغ سفارش خود را با استفاده از همه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند. هم اکنون، با کارت بانک‏‌های ملی، صادرات، پارسیان، سامان، اقتصاد نوین، پاسارگاد، ملت، کشاورزی، توسعه صادرات، صنعت و معدن، بانک سینا و کارآفرین امکان خرید اینترنتی وجود دارد. هنگام پرداخت اینترنتی اطلاعات زیر از شما پرسیده می‌شود که پس از وارد کردن آنها و تایید پرداخت، از موفقیت عملیات پرداخت خود مطلع می‌شوید.

1- شماره 16 رقمی کارت

این شماره در کارت همه بانک‏‌ها، بر روی کارت درج شده است.

2- رمز خرید اینترنتی یا رمز پویا (رمز یکبار مصرف)

برای پرداخت اینترنتی باید از قبل رمز پویا کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.

رمز پویا، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاه‌‏های خود پرداز وارد می‌کنید، تفاوت دارد. برخی از بانک‌ها مثل بانک سامان معمولاً رمز اینترنتی را هنگام صدور کارت تحویل می‌دهند، اما کارت بیشتر بانک‏‌ها در زمان تحویل، رمز پویا ندارند، برای فعال کردن رمز پویا ، می‏‌توانید به بانک صادر کننده کارت مراجعه نمایید.

3- کدCVV2

این کد یک عدد ۴رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرد.

4- تاریخ انقضا

تاریخ انقضا هم روی بیشتر کارت‌های بانکی حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضاء وجود ندارد، می‏‌توانید از عدد 12 به جای ماه و از 99 به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.

شرایط بازگرداندن یا تعویض کالا

شرایط بازگرداندن یا تعویض کالا به چه صورت است؟

  1. در وهله اول به هیچ عنوان کالا را بدون هماهنگی با بخش پشتیبانی ارسال نکنید.
  2. در صورت هر گونه مغایرت کالای دریافتی با سفارش ثبت شده، مشتری می تواند ظرف 24 ساعت موضوع را از طریق پشتیبانی آنلاین سایت گزارش داده و در صورت تایید مغایرت توسط بخش پشتیبانی، اقدام به مرجوع کالا کرده و هزینه مرجوع محصول به عهده سرای  مرکزی خواهد بود.
  3. جای پارگی یا زدگی روی محصول، در صورت تایید پشتیبانی قابل بازگشت خواهد بود.
  4. در صورت انصراف خرید و تایید نشدن ایراد و مغایرت توسط کارشناسان، هزینه ارسال به عهده مشتری خواهد بود.
  5. توجه فرمایید که برای کالا های شکستنی در صورت هرگونه جای ضربه و فرو رفتگی بر روی بسته پستی،از دریافت آن خودداری نمایید زیرا در صورت شکسته بودن  و یا ضربه خوردگی روی کالا در صورتی که شما بسته را از پست تحویل گرفته و امضا نموده اید امکان استفاده از بیمه آن نبوده و به منزله دریافت کالا با صحت کامل است.
  6. طی چه شرایطی مرجوعی کالا به هیچ عنوان پذیرفته نمی شود؟

    در صورت استفاده از کالا و جای لک و رنگ و عطر بدن بر روی کالا،کالای مورد نظر قابل قبول نیست و هزینه ارسال کالا نیز بر عهده مشتری خواهد بود.

    کدام کالاها قابل مرجوع نیستند؟

    لباس های زیر مانند شرت بدلیل مسائل بهداشتی قابل تعویض نیستند.

    زیورآلات و لوازم دیجیتالی ودیگر محصولات که ایراد مخصول به تایید کارشناس نرسد قابل تعویض نمیباشد
  7.  

    مدت زمان رسیدگی به کالاهای مرجوعی چه مدت است؟

    کالاهای مرجوعی پس از دریافت نهایتا ظرف 48 ساعت توسط کارشناسان بررسی شده و با مشتری جهت بررسی تماس گرفته میشود و مبلغ نهایتا طی 72 ساعت کاری بحساب مشتری واریز میشود.

    اجناس برگشتی را چگونه ارسال کنیم؟

    برای ارسال ، کالا را مانند اول داخل بسته گذاشته و فیش پستی را به همراه یک برگه که دلیل استرداد روی آن نوشته شده داخل بسته بگذارید.

    چگونه با پشتیبانی تماس بگیریم؟

۱- با شماره تلفن 09185283550  بصورت 24 ساعته میتوانید تماس بگیرید.
۲-از طریق پشتیبانی آنلاین سرای مرکزی بصورت شبانه روزی با ما در ارتباط باشید.
۳- از طریق تلگرام به آیدی sarayemarkaziadmin@ پیام دهید.

 

شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران

  1. فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش از حد معمول، کشیدن حروف یا کلمات، استفاده‌ی مکرر از یک حرف یا کلمه، شکلک و اموجی در متن خودداری کنید.
  2.  برای نظر یا نقد و بررسی خود عنوانی متناسب با متن انتخاب کنید. یک عنوان خوب کاربران را برای خواندن نظر شما ترغیب خواهد کرد.
  3.  نقد کاربران باید شامل قوت‌ها و ضعف‌های محصول در استفاده‌ی عملی و تجربه‌ی شخصی باشد و مزایا و معایب به‌صورت خلاصه و تیتروار در محل تعیین‌شده درج شود. لازم است تا حد ممکن از مبالغه و بزرگ‌نمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنید.
  4. نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد؛ بلکه به‌طور واقع‌بینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند.
  5. با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمت‌های آن‌ها، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد؛ نه به‌صورت مطلق.
  6. جهت احترام‌گذاشتن به وقت بازدیدکنندگان سایت، لازم است هنگام نوشتن نقد، مطالب غیرضروری را حذف کرده و فقط مطالب ضروری و مفید را در نقدتان لحاظ کنید.
  7. با توجه به ساختار بخش نظرات، از سوال‌کردن یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوال یا درخواست راهنمایی خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید
  8. کاربران ارسال‌کننده‌ی نظر موظف‌اند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب، باعث تاییدنشدن نظر کاربر می‌شود.
  9. قسمت نظرات سایت، با تالارهای گفت‌وگو (فروم) متفاوت است؛ لذا برای حفظ ساختار، مباحث خارج از چهارچوبی که حالت بحث و گفت‌وگو دارد، تایید نخواهد شد.
  10. تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند؛ لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانب‌دارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظردهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد کنید. هر کاربر تنها می‌تواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند.
  11. از طریق نمودار تغییر قیمت در سایت می‌توانید از تغییرات قیمت آگاه شوید؛ لذا به‌هیچ‌وجه در بخش نظرات مبلغ «قیمت» را ذکر نکرده، درباره‌ی آن سؤال نکنید و نظری ندهید.
  12. در نظرات خود، از بزرگ‌نمایی یا اغراق درباره‌ی قوت‌ها یا ضعف‌های محصول خودداری کنید. بدیهی است تا حد ممکن هرگونه نظر مبالغه‌آمیز یا به دور از واقعیت تایید نخواهد شد.
  13. با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک‌های موجود در آن، نباید لینک سایت‌های دیگر را در نظرات خود ثبت کنید. دقت داشته باشید تا جای ممکن از هرگونه لینک‌دادن (فرستادن) دیگر کاربران به سایت‌های دیگر و درج ایمیل یا نام کاربری شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  14. تنها نظراتی تایید خواهند شد که مرتبط با محصول موردنظر باشند؛ لذا بحث‌های متفرقه و غیرمرتبط با محصول را مطرح نکنید.
  15. کاربران می‌توانند نقد خود به هر بخش از مکس بکس را در قسمت مربوط اعلام کنند؛ لذا هیچ‌گونه نقدی را درباره‌ی سایت یا خدمات آن در قسمت نظرات ننویسید.
  16. توجه داشته باشید، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، به‌هیچ‌وجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیرمطمئن درباره‌ی محصولات جدا خودداری کنید.
  17. بهتر است مطالبی در این بخش ثبت شود که برای بازدیدکنندگان سایت مفید باشد؛ لذا از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیرمرتبط یا غیرضروری در این بخش پرهیز کنید.
  18. لازم است نظرات خود را به صورت نگارشی ثبت کرده و از کوتاه‌کردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره تا جای ممکن خودداری کنید. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد، لازمه‌ی تایید نظرات کاربران است.

تماس با ما

کاربر عزیز خواهشمندیم قبل از هر گونه ثبت سوال و شکایت به قسمت سوال های متداول رجوع کرده و در صورتی که جواب سوال خود را نیافتید با روش های زیر با ما تماس حاصل فرمایید:

۱- با شماره تلفن 09185283550  بصورت 24 ساعته تماس بگیرید.
۲-از طریق پشتیبانی آنلاین سرای مرکزی بصورت شبانه روزی با ما در ارتباط باشید.
۳- از طریق تلگرام به آیدی sarayemarkaziadmin@ پیام دهید.

 

 

 

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0

سبد خرید شما خالی است.